loading...
تور ترکیه ارزان
نیما بازدید : 6 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

هتل کلاس آنکارا

این هتل آنکارا دارای 40 اتاق است و یک صرافی در هتل برای رفاه حال مسافران وجود دارد . امکانات این هتل شامل خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، بسته های نهار ، فکس و کپی ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، تهویه ، بار و باغ میباشد.

نیما بازدید : 10 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

کاروانسرای اوکوز محمد پاشا کوش آداسی :

در سال 1618 از سوی صدر العظم محمد پاشا ساخته شده است. سوراخهای توپ که در دیوارهای بیرونی وجود دارد ، به جهت دفاع از شهر در مقابل دزدان دریایی و مسجد داخل قلعه نیز در همان سال توسط صدر العظم اوکوز محمد پاشا ساخته شده است.

نیما بازدید : 11 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

موزه در آنکارا :

موزه جمهوریت در نزدیکی موزه جنگ آزادیبخش و در محل دومین ساختمان پارلمان ترکیه قرار گرفته است. در این موزه اسناد مهم مربوط به آغاز قیام جمهوری خواهی ترکیه به نمایش گذاشته شده است. این موزه غیر از روزهای یکشنبه و تعطیلات مذهبی و ملی از ساعت 13:30 تا 15 باز است.

نیما بازدید : 7 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

تاریخچه مارماریس ترکیه :

سکونت اولیه در مارماریس که تاریخ آن به 3400 سال پیش از میلاد می رسد با آمدن قومی که نام رئیس آن کار بود آغاز میشود . نام منطقه کاریا که مشتقی از نام رئیس قبیله بود داده شده است . برکت سواحل دریای اژه و مدیترانه ، این منطقه را جذاب نموده است . و بدین جهت مارماریس در طول قرون تحت حاکمیت تمدنهای بسیاری قرار گرفته است . در تورهای تفریحی در مارماریس می توان آثار تمدنهای کاریا ، رودوس و آدا ، مصر آشور ، ایون ، دور ، پرس ، مقدنیه ، سوریه ، روم ، بیزانس ، سلجوقیان و عثمانی را مشاهده نمود. نام اولیه این شهر فيسكوس بوده.

نیما بازدید : 19 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

برج آلانیا :

برج سرخ دارای بنایی 8 ضلعی که نماد 13 شهر می باشد در بندر آلانیا واقع شده است. ساخت و ساز ساختمان در زمان سلطنت سلطان سلجوقی آناتولی علاء الدین (1KAY QUBADH ) شروع شد و در سال 1226 تکمیل شد. سلطان، معمار تکمیل کننده بنا ابوعلی رها را از حلب سوریه به آلانیا برای تکمیل ساختمان آورد. نام این برج برگرفته از رنگ آجر قرمزی است که در سنگهاي بريده شده قسمتهاي تحتانياستفاده شده است. بين جبهه شرقي و غربي اين قلعه كه هنوز هم با استحكام زيادي سرپا ايستاده است بواسطه موقعيت محل استقرار آن ، داراي يك اختلاف ارتفاع 2 متري است . این قلعه 8 ضلعی در 5 طبقه و شامل همکف می باشد. از وسط طبقه همكف تا طبقه پنجم يك پلكان وجود دارد . اين قسمت كه بعنوان آب انبار مورد استفاده قرار مي گرفت ، ستون فقرات قلعه محسوب مي گردد. مخزنی در وسط برج وجود دارد که نور خورشید به آن می تابد. این برج به منظور محافظت ازبندر و کارخانه کشتی سازی ازحملات نیروی دریایی و برای مقاصد نظامی در طی قرن ها استفاده شده است. در سال ۱۹۷۹ طبقه اول برای بازدید از برج آماده و تبدیل به موزه مردم شناسی شد.

نیما بازدید : 13 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

بدروم ترکیه :

در شبه جزیره مشرف به جزایر کواس در یونان واقع شده است. هالی کارناس افسانه ای سابقا در محلی قرار دادشت که امروزه مرکز بودروم مدرن در آنجا واقع گردیده است. هالی کارناس تعداد زیادی از شاهکارهای فرهنگی تاریخی ، منجمله آرامگاه بزرگ تزار کایانس موسوم به ماوسول بنا شده در سال 352 پیش از میلاد مسیح را در خود محفوظ می داشت.این آرامگاه یکی از عجایب هفتگانه می باشد. قطعات گرانیتی و مرمری در هنگام احداث قصر پیتر مقدس واقع در بودروم که نمادی از شهر به حساب می آید توسط شوالیه ها بکار رفته است. امروزه شما می توانید در موزه منحصر بفرد باستانشناسی زیر دریایی ترکیه شاهد تعداد زیادی از اشیاء مکشوفه بی نظیری باشید که از زیر دریا بیرون آورده است. حدود 60 سال پیش بودروم یک دهکده ماهیگیر نشین محسوب می شد در حالیکه امروزه این مکان ، تفرجگاه مشهور و محلی مطلوب برای استراحت جهانگردان سراسر جهان بشمار می آید. بودروم مکانی ایده آل برای طرفداران موج سواری و قایقرانی نیز می باشد. مشتاقان شب زنده داری خاطرات بیاد ماندنی از این شهر با خود به ارمغان خواهند برد. زیبایی محو کننده بنادر بکر ، دریایی مانند شیشه و سواحل شنی و ماسه ای بی نظیر ، خانه های خوش منظره شهر ، غذاهای لذیذ محلی و تعطیلی تمام نشدنی ، همه و همه در انتظار میهمانان عزیز می باشند. نزدیکترین فرودگاه مسافری به بودروم فرودگاه دالامان است.

نیما بازدید : 22 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

جزیره گوورجين آداسی :

در کوش آداسی ، قرن نوزده و در هنگام قيام مورا از سوی عثمانی ها بعنوان کلانتری و جهت مقابله با تهاجمات احتمالی از جزيره ها ساخته شده است.

نیما بازدید : 15 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

موزه رادیو و تلویزیون ترکیه در آنکارا :

موزه رادیو و تلویزیون ترکیه در آنکارا در موزه رادیو و تلویزیون ترکیه TRT آثار و ادوات مربوط به دوران آغازین فعالیت رادیو در ترکیه از جمله گرامافون ها و رادیو های قدیمی به نمایش گذاشته شده است. این موزه در ساختمان مرکزی هیات مدیره رادیو و تلویزیون ترکیه در منطقه اورن واقع شده است. موزه رادیو و تلویزیون روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و جمعه از 11 صبح تا ساعت 15 باز است.

نیما بازدید : 5 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

ساختار شهری مارماریس :

شهر مارماريس شهری توريستی است وابن شهر در مواقعی از سال دارای جمعيت است كه توريست داشته باشد.ساختار شهر از ساختمانهايي سفيد رنگ تشكيل شده كه گلهاي كاغذي بسيار زيبا به آنها شكل و ظاهري زيبا بخشيده است.

نیما بازدید : 9 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

تئاتر رومی آنکارا :

Ankara Rome Tiyatrosu Roman Theatre در سال 1982 کشف و حفاری آن از سال 1983 آغاز شد. ساخت این مکان به قرن دوم بعد از میلاد بر می گردد. مجسمه های رومی که در اینجا پیدا شده اند ، در موزه تمدن آناتولی در معرض نمایش قرار گرفته اند و بخش جایگاه تماشاچیان هنوز در دست حفاری است.

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 448
  • بازدید کلی : 3,164