loading...
تور ترکیه ارزان
نیما بازدید : 10 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

هتل پرنس :

هتل 5 ستاره سيده پرنس در منطقه سيده در فاصله 65 مرکز شهر آنتاليا يکی از زيباترين هتلهاي منطقه با ساحلی زيبا قرار گرفته هتل دارای امکانات کامل می باشد.

نیما بازدید : 15 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تپه علاء الدین - قونیه ترکیه :

تپه ای مصنوعی که توسط سلطان سلجوقی، علاءالدین کیقباد ساخته شد و امروزه درست در وسط شهر قرار دارد و از آن بعنوان پارک استفاده میشود. این تپه دارای دو جاذبه دیدنیست، مسجد علاءالدین و بقایای کاخی قدیمی در شمال تپه. در این سازه بسیار قدیمی، کتیبه ای از جنس مرمر موجود می باشد که قدمت آن به سال ۱۲۲۱ برمیگردد.

نیما بازدید : 8 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

افه‌سوس - کوش آداسی :

یکی از جاهایی که هر سال مسافران زیادی را به کوش‌آداسی می‌کشاند، تور افه‌سوس است. افه‌سوس، بازمانده‌های شهری است چندین‌ هزارساله از امپراطوری رُم شرقی که بین ازمیر و کوش‌آداسی قرار گرفته و رفتن به آن از هر دو شهر ممکن است. تور از صبح تا بعدازظهر طول می‌کشد و ناهار را هم در یکی از رستوران‌های محلی صرف می‌کنند. قبل از رسیدن به افه‌سوس، خانه‌ای قدیمی وجود دارد که حضرت مریم ده سال آخر عمرشان را این‌جا گذرانده‌اند و امروز تبدیل به زیارتگاه شده است، می‌توانید روی دیوارهای بیرون خانه، شمع روشن کنید یا از چشمه‌ی آرزوها بنوشید و آرزو کنید. بعد از آن شهر زیبای افه‌سوس است با ستون‌های سنگی بزرگ، میدان نبرد گلادیاتورها و بقایایی از آمفی‌تئاتر و دروازه‌های شهر. کوه‌های شمال افه‌سوس، جایی است که می‌گویند اصحاب‌کهف توی غاری در دامنه‌ی کوه نزدیک به دویست سال خوابیده بودند.
ساموس جزیره ای یونانی است که در حدود 2 کیلومتری کوش آداسی قرار دارد. با یک سفر یک روزه به این جزیره می توانید در تعطیلات، از دو کشور همسایه یونان و ترکیه در یک زمان بازدید داشته باشید و تفریح کنید. برای رفتن به جزیره زیبای ساموس فقط می توان از قایق مسافربری استفاده کرد. در داخل شهر، بازار محلی وجود دارد که معماری ساختمان های اطراف آن شگفت انگیز است.

نیما بازدید : 13 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

آب وهوای آنكارا :

آب وهوای آنكارا مانند بیشتر شهرهای تركیه است.به عبارت دیگر درتابستان گرم ودر زمستان سرد وبرفی است.این شهر درمیان چهار کوه واقع شده است كه كرای گودی درجنوب،ادریس درشرق،ایلماداغ در شمال و چال درجنوب شرقی قرار دارند.درمیان قسمت جنوب شرقی سه رودخانه درجریان است.دمای هوای آنكارا درمركز منطقه فلات تركیه ازمیانگین صفردرجه سانتیگراد درماه ژانویه به میانگین 23درجه سانتیگراد درماه ژوئیه تغییرمی یابد

نیما بازدید : 11 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

موزه باستان شناسی استانبول :

در این موزه میلیون ها شیء عتیقه نگهداری می شود. خود موزه در سال 1891 باز شد و در واقع سه ساختمان جداگانه است که شامل موزه شرق باستان می شود. این موزه در نزدیکی کاخ توپکاپی قرار دارد.
ورودی آن حدوداً 8 دلار است و همه روزه بجز دوشنبه ها از ساعت 9:30 تا 5 بعدازظهر باز است.

نیما بازدید : 5 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

هتل واسرمان ترکیه :

امکانات رفاهی این هتل ترکیه شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) می باشد. همچنین این هتل دارای خدمات نگهداری کودکان است و همچنین دارای زمین بازی مخصوص کودکان تا خوانواده ها سفری پر خاطره و با آرامش را سپری کنند. اين هتل داراي 47 اتاق است. مسافرا میتوانند در باغ این هتل استراحت کنند. همچنین این هتل دارای برنامه های گردشی نیز برای مسافران میباشند. دیگر امکانات این هتل شامل کاریوکی ، اتاق های خانوادگی ، کرایه دوچرخه ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، بسته های نهار ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ، منوهای رژیمی و پذیرش و ترخیص اختصاصی ، رستوران، پذیرش شبانه روزی که در تمانی ساعات آماده پذیرش مسافران میباشد ، بالکن ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، تهویه ، بار ، باغ ، امکانات باربیکیو ، کتابخانه ، رستوران ، بوفه و بار مخصوص تنقلات میباشد.

نیما بازدید : 19 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

شهر کمر :

شهری است که در 40 کیلومتری آنتالیا قرار دارد و به علت فراوانی منابع آب شیرین ،مقدار شوری آب چندان بالا نیست. نام کمر از دیوار بلندی که برای جلوگیری از ورود سیل به داخل روستا ساخته شده گرفته شده است.کمر شهری تازه شکل گرفته است که مخصوصا برای توریست ها ساخته شده.این شهر دارای هتل های مجلل ، رستوراه ها ، کافه های متعدد ، سواحل زیبا ، ویرانه های تاریخی ، و البته بازارهای جالب است آب و هوای این شهر معتدل است و تابستانی طولانی دارد.به دلیل داشتن مناظر طبیعی فوق العاده زیبا و همچنین آب زلال و نسبتا شیرین همه ساله مورد بازدید توریست های زیادی قرار گرفته است و استفا ده از دریای آن بهترین راه ،گشت با کشتی است که هم فرصتی برای لذت از مناظر زیبای آنجا وهم فرصتی برای شنا کردن در آب زلال دریا را به شما خواهد داد وهمچنین لحظات زیبا و رویا یی در انتظار کسانی که علاقه مند به غواصی در آبهای زیبای مدیترانه می باشند. تفریحگاه مجهز و ساحلی کمر به افراد علاقمند به ورزش های آبی از جمله قایقرانی و دریانوردی این امکان را میدهد تا به خلیج ها و سواحل بکر موجود در منطقه جنوبی شهر رفته و از مناظر دیدنی آن لذت ببرند. در قسمت شمالی این تفریحگاه پله کانهائی تعبیه گردیده است که شما را مستقیماً به ساحل متصل می کند. ساحل منطقه کمر ساحلی با پرچم آبی است. واژه پرچم آبی از سوی اتحادیه اروپا اعطا گردیده و درمعنای مناطقی که دارای سواحل پاک و تمیز هستند استفاده میگردد.

نیما بازدید : 9 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

درباره ي آلانيا :

آلانيا شهري تاريخي در جنوب کشور ترکيه، که شمال آن به کوههاي توروس و جنوب آن به درياي مديترانه محدود است و در 120 کيلومتري شرق شهر آنتاليا قرار دارد، آلانيا به طور غير قابل تصوري در دهه گذشته رشد کرده به طوري که در اين شهر اماکن مسکوني و توريستي فراوان وجود دارد و جمعيت آن در فصل تابستان به بيش از 250.000 نفر مي رسد و يکي از زيباترين شهرها به شمار مي رود. قلعه سلجوقي که در سده ?? ميلادي ساخته شده مانند تاجي بر سر شبه جزيره آلانيا قرار دارد ، همچنين قلعه هشت ضلعي و تاريخي قلعه دختر نيز از مکانهاي ديدني آلانيا است. در سواحل شرقي مديترانه واقع شده است. اطلاعات دقيقي در خصوص زمان شکل گرفتن آلانيا وجود ندارد. با اين وجود، با توجه به يافته هايي از غار کاديني واقع در 12 کيلومتري مرکز شهر در سال 1957 ، نشان مي دهد که قدمت تاريخ اين منطقه به عصر حجر برميگردد...

نیما بازدید : 9 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

جزایر نُه گانه استانبول :

اطراف استانبول مجموعه ای از جزایر نه گانه وجود دارد که به جزایر شاهزادگان نیز معروف است. در دوران بیزانس این جزایر محل تعبیدگاه شاهزادگان به شمار می آمده است. امروزه این مکان با توجه به اقلیم آب و هوائی مناسب و هم چنین خانه های چوبی خود که متعلق به قرن 19 می باشد به عنوان مرکزی مناسب برای گذراندن تعطیلات در روزهای گرم تابستان مبدل شده است.

نیما بازدید : 7 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

گردشگری در ترکیه :

گردشگری یکی از فعالترین بخشهای اقتصاد ترکیه‌است که به سرعت رشد می‌کند.
بر اساس آمار موسسه TUI آلمان از ۱۰۰ هتل برتر جهان ۱۱ هتل در ترکیه قرار دارند.
در سال ۲۰۰۷ تعداد ۲۷٬۲۱۴٬۹۸۸ نفر توریست از ترکیه بازدید کرده‌اند که درآمدی بالغ بر ۱۸٫۵میلیارد دلار برای ترکیه ایجاد کرده‌اند.
شهرهای آنتالیا در سواحل ترکیه و موغلا بیشترین توریست را به خود جذب کرده‌اند.
سواحل ترکیه از لحاظ جذب جهانگرد همانند سواحل اسپانیا و ایتالیا از جذاب‌ترین سواحل اروپا هستند. شهر استانبول نیز به دلیل آثار باستانی همه ساله پذیرای تعداد زیادی از جهانگردان است.

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 446
  • بازدید کلی : 3,162